pátek 4. září 2009

Vernisáž...

...vernisáž je za námi a já bych si asi měl třídit dojmy. Zatím mám jen jeden, který vše ostatní převyšuje a ten bych mohl popsat sice jedním slovem,  ale za to velkými písmeny - POHODA. Jak místní, kteří si zvykli tradičně navštěvovat akce pořádané v Minigalerii Pavla Novotného, tak přátelé a známí  z fotoserverů (vedl Photoextract) se uvolněně bavili a dobrou vůli měli tak, jak to na podobných akcích být má a většinou i je.
Krajinkou rytíře Odolena 

Zbývá jen poděkovat všem kdo přišli a tu pohodu tvořili.
Stejně tak Pavlu Novotnému, který mi umožnil ty fotografie vystavit právě zde.
Josefovi Jeřábkovi, že mě ve své improvizované řeči pomluvil jen snesitelně a s vědomím, že mu to vrátím.
Ale hlavně musím poděkovat své ženě Lojzině, protože bez její velké pomoci, bych nevystavoval nikdy a nikde.
Sám jsem na vernisáži nefotografoval, ale požádal jsem přítomné aby mi své fotografie z této akce. Takže je budu vkládat, tak jak mi budou přicházet.

Jako první mi přišly snímky Lubomíra Havlíčka:


A jen o pár minut později poslala své snímky Jarka Kacarová:


Něco také poslal Josef Jeřábek:


Tyto záběry nasnímal Martin Rada:

12 komentářů:

  1. Moc fajn akce to byla :-)

    Při pohledu na některé fotky se mě chce zvolat "Co jsem komu udělal?"

    OdpovědětVymazat
  2. Však jsem je zveřejňoval s gustem...:))

    OdpovědětVymazat
  3. Moc příjemná akce to byla :o)

    PS. A jak jsi mi říkal, že vlastně jen fotíš obyčejné věci a že by to samé mohl klidně vyfotit každý... (omluv prosím případné nepřesnosti), tak na to jsem chtěl něco namítnout, ale nějak jsem se k tomu nedostal. Tak to udělám veřejně - nevadí-li.

    Ono to bude podobné třeba jako s psaním. Každý dnes umí číst i psát, ale třeba Jan Skácel je jen jeden :o)

    ....
    básníci básně neskládají
    báseň je bez nás někde za
    a je tu dávno je tu od pradávna
    a básník báseň nalézá
    ....

    Nějak mi sem nejde napsat víc mezer za sebe, tak to asi nebude přesně tak, jak by mělo být.

    Martin Rada

    OdpovědětVymazat
  4. Díky Martine, Jan Skácel je můj z nejoblíbenějších :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem prostě rád,že jsem tam byl.L.Havlíček

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotky, těším se na další :-)

    OdpovědětVymazat
  7. chmmmm,..... dumám, jak daleko ve světě svěťoucím je do Odolené Vody a co za cestičky tam z Prahy vede :-)
    Ať se daří, Františku!

    *o* berenika

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji všem za početnou účast, Tobě Franto za pěkné fotografie a Tvou osobní účast.
    Děkuji moc a dobré světlo tolik potřebné pro vznik krásných foto!!!
    Pavel Novotný

    OdpovědětVymazat