sobota 12. září 2009

Chadimova fotorevue 156




Když mě při vernisáži, zde již několikrát zmiňované výstavy, v městečku Odolena Voda oslovil pan Jiří Chadima, byl jsem duchem zrovna někde jinde a skoro jsem ho odbyl. On se však nedal a zaplať bohové za to. Protože jsem se díky tomuto pánovi a jeho internetovému časopisu dostal do moc fajnové společnosti.

Již čtvrtým rokem vydává Jiří Chadima týdeník CHADIMOVY FOTOREVUEzpravodaj o výtvarnících a dalších zajímavostech, zaměřený vždy monotematicky na nějakou výtvarnou akci či autora. Po jménech tak zvučných jakými jsou například Jiří Suchý, Dana Kyndrová, Vladimír Židlický, Jindřich Štreit, Daniel Reynek a dalších, kterým věnoval jednotlivá čísla tohoto periodika věnoval zde prostor i mně.

Je to pocit velice lichotivý, ale zároveň cítím i kus ostychu, zda zrovna v mém případě byl ten výběr autora vhodný. Každopádně se už stalo se a já jsem jen rád. Takže vás zvu na trochu čtení i obrázků, jak o mně tak i samozřejmě o dalších autorech a akcích v zde zachycených.

A ještě douška. Slova Josefa Jeřábka, na mou adresu vyřčená a na vernisáži a panem Chadimou zaznamenaná, jsou pravdivá jen částečně. Ano umím být protivný - souhlasím - a dále už Josef jen fabuloval.

5 komentářů:

  1. Hezké povídání, Františku...gratuluji
    Fis

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji, Františku! :-)
    Majda

    OdpovědětVymazat
  3. Já musím napsat zásadní prohlášení :

    V mém proslovu nechyběly úvozovky..v proslovu NE !!!!!

    :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné povídání, muselo tam být fajn :)

    OdpovědětVymazat