úterý 7. října 2008

Zákaz zastavení

Já nevím čím to je. Jestli počasím, co neví jestli má být babím létem či podzimní plískanicí či snad skvrnami na slunci nebo dokonce konstelací planet a hvězd ve všech sedmi nebeských sférách. Ale nějak mám v poslední době pochybné štěstí narážet na lidi, které bych v méně slušné společnosti mohl nazvat pablby. A co víc, čím více je jejich hloupost zřetelná, o to více jsou si dotyční jistí svou neomylností a svatou pravdou, kterou jsou nuceni šířit jako misionáři evangelium. Buď se četnost těchto sebestředných identit v mém okolí skutečně zvýšila nebo jsem jen více vnímavý.

Kážou mi na chodbě našeho domu.
Potkávám je v autobusech MHD.
Rádi mi poradí z obrazovky TV jak a pro co (koho) bych měl žít.
A na NETu mají snad líheň. Tu mi mladá slečna napíše co bych už fotit neměl, aby to už neuráželo její vkus.A když ji namítnu, že jsou to moje fotografie, začne urážet...
Jindy - věkem zralý muž mi hrubě vynadá, že si dovolím veřejně pochválit fotografii své ženy, pokud se mi líbí. O kvalitě mých či jejich fotek, ale raději nenapíše nic...
A tak bych mohl pokračovat ještě dlouho...

Co na to říci? Snad dát radu, i když vím, že hlupák na rady nedbá.
Nezastavujte…
pokračujte dál…
Tady se není o čem bavit...

A pokud zastavíte, tak si pak nestěžujte...


6 komentářů:

  1. Dobry den Frantisku...to mate stoprocentni pravdu jiste znate rozdeleni lidskych povah a chovani do trech zakladnich symbolu:
    prase, vlk a ovce (Rogger Watters-Pink Floyd)...a obcas , jak znamo, dojde k premnozeni te ci one skupiny....nebo ze by se vam upgraidoval vas snimac na tyto kategorie lidi?...vse je mozne(..nic neni nemozne)Jak se mate? Vase zena foti take? Kde presentuje? Dejte odkaz...jsem zvedavy.....preji vam hezky den a jeste mnoho pohledu pod povrch veci.....Petr Stryja

    OdpovědětVymazat
  2. Má žena samozřejmě taky fotografuje a dle mého názoru dobře. Bohužel je sama teď v krizovém období, kdy má chuť vymazat vše co doteď udělala a nechce aby se na to kdokoliv díval. Jelikož tyto stavy znám z vlastních zkušeností, nemůžu vám na její fotografie dát odkaz...snad jen nápovědu... prezentuje je pod svým jménem...:-)

    Jak se mám já? Jako člověk, který právě sekl s neutěšenou jistotou svého zaměstnání a hledající obživu jinde, tam kde - jak možná naivně - věří, práce je od slova pracovat a ne podlézat. Zatím jsem na takový přístav nenarazil, ale víra umírá jako poslední :-)

    Hezký den přeji

    OdpovědětVymazat
  3. To není počasím, Františku...
    Fis

    OdpovědětVymazat
  4. Já vím...je to postavením hvězd, že?
    :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ...nesnaž se tomu porozumět :-))

    Fis

    OdpovědětVymazat