neděle 8. srpna 2010

Telegraficky z dovolené



Dovolená u Radů skončila stejně jako začala.


Deštěm. 


Z auta jsem v úterý vylézal do lijáku a v sobotu, v dešti jen o málo slabším, do něj nastupoval na cestu k domovu. 






Mezitím jsme strávili několik velice hezkých dnů s Jitkou, Martinem a Filipem, kdy na počasí vůbec nezáleželo. Sice jsem si kvůli své nemoci ani netroufl opustit zahradu na které Radovic domek stojí, ale o ponorkové nemoci nemohla být řeč. Zažil jsem dost pohody i soukromí, když jsem ho potřeboval.

Úplný protiklad toho, co jsem psychicky zažíval pár dnů před tím. I dětí, které jely s námi, ohodnotily náš pobyt jedenáctkou na desetibodové stupnici.



Je moc dobře, že jsou i dnes lidé, kterým bych se nebál půjčit klíče od bytu beze strachu, že mi vyměnili zámky a byt si zabrali pro sebe. Není to až taková samozřejmost.
Kočičí rokování

8 komentářů:

  1. ...pěkná atmosféra.....Miro

    OdpovědětVymazat
  2. Já tušila, že přivezeš parádní fotky... :-)
    Myšlenky na "klíčníka" zamkni do tmavé skřínky... tma dává některým jedincům možnost trošku přemejšlet...

    OdpovědětVymazat
  3. zatím nemám zpracované zdaleka vše...

    ..a už se hrnou nové fotky. A to jsem dnešní katastrofické záplavy vynechal...

    OdpovědětVymazat
  4. Pjekny fotky,

    cesky (europsky) kocky maji kulatejsi ksichty, tady kocky maji trochu protahly cumaky, vic jak dravci.

    OdpovědětVymazat
  5. Rudy neblbni lidem hlavu, protáhlý čumáky mají asi jenom kočky na Floridě a to stejně jenom proto že tě stále viděj s džekem u bazénu.

    OdpovědětVymazat
  6. Ne, vazne maji jine ksicht.
    Zena a deti mne to rikali, kdyz byli v CZ, a ja to vidim na fotkach, tyhle vase kocky maji kulatejsi hlavu. :)

    http://imaging-rudy.com/imaging/gallery/others/pages/Cat.html

    OdpovědětVymazat
  7. Proti naší kočce mají i tyhle velmi špičaté hlavy...

    OdpovědětVymazat