neděle 15. února 2009

Více než Roční záruka...

První maková panenka.......

Další mě milou identitu na fotoserverech jsem dost dlouho znal pod nickem rok.zaruka. Až po čase jsem zjistil, že autorka těchto snivých fototografií má jméno Barbara Jahnová.

"Uvězněná...."

I Bářiny fotografie mají dosti nezaměnitelný rukopis. Viděl jsem už dost fotografií zhotovených podobným postupem, ale většinou byly jiné. Vyjadřovaly okouzlení technikou a neměly přesah a náboj, který vidím zde.

" Příběh.... či sen? "

O Báře - Roční záruce nevím vlastně vůbec nic. Vím jak se jmenuje a znám některé její fotografie. Občas si vyměníme pod její či mojí fotografií na některém fotoserveru pár slov. Přesto si myslím, že díky jejím fotografiím toho o ní vím poměrně dost. Stačí se na ně zadívat a nechat myšlenky plynout.

"Kaligrafie..."

Přiznám se, že nejsem zrovna velikým příznivcem fotografie fotografií z kategorie Makro. Majitelé makroobjektivů velice často sklouzávají do technického zápolení o co nejostřejší tykadlo či páté oko nějakého pavoučka. A na poetiku a krásu jim pak nezbývá čas a síla. Námětem jejich debat je většinou jen hádka o ostrost toho kterého objektivu a o to, kdo vyfotografovalještě ostře menší breberku někde v louce.
Nic proti nim, ale není to můj šálek čaje. Mám raději kreativnější způsob práce s obrazem a proto se rád dívám na Bářiny obrázky.

"Ve stínu mé duše..."

Fotografie této autorky najdete na různých fotoserverech, kde jsou velice dobře hodnoceny jejími kolegy. Pokud máte zájem o větší kolekci jejich obrázků - třeba pro svou inspiraci, tak vám doporučuji navštívit její fotogalerii a strávit tam nějakou dobu její prohlídkou.
Já to tak potajmu občas dělávám.

Žádné komentáře:

Okomentovat