pondělí 1. března 2010

Anna Fárová

Asi tak před čtvrtstoletím jsem strávil jeden víkend v režii  děčínského Okresního kulturního střediska. Šlo o dvoudenní sraz fotografů z okresů Děčín a Česká Lípa. Součástí této akce bylo i setkání s několika osobnostmi tehdejšího fotografického světa. Už si toho z té akce moc nepamatuji, ale paní Fárová mi někde uvízla pod kůží. Byl jsem mladý janek a vůbec jsem tenkrát netušil, vedle koho to stojím a s kým žertuji, i když mi to ti zkušenější více než naznačovali.
Ale osobnost té (proti mně) drobné paní byla natolik výrazná, že svůj otisk ve mně nechala napořád.

Před chvílí jsem sledoval zprávy a tam jsem se dozvěděl že paní Anna Fárová, vynikající kunsthistorička světového významu nás dnes opustila navždy. 
Je mi jako bych ztratil přítele...


Dnes ve 22:45 uvede ČT2 GEN Anna Fárová objektivem Olgy Sommerové.

Žádné komentáře:

Okomentovat