středa 10. prosince 2008

DIGIfoto

Před několika týdny mě oslovil pan Vilgus z DIGIfota. Zaujaly ho některé mé fotografie prezentované na DIGIaréně a požádal mě o několik snímků pro svoji rubriku Tipy odborníků. Tyto snímky musely samozřejmě být v tiskové kvalitě. Žádost mě potěšila a s radostí jsem jí vyhověl. Pak jsem už jen s napětím čekal jak toto hodnocení dopadne.

Včera 9.12.08 se mi dostalo do ruky DIGIfoto 1/2009 (když můžou vánoce v obchodních domech začínat už na konci srpna, že?). Na stranách 26 a 27 jsou tři moje fotografie komentované pány Petrem Vilgusem a Marianem Benešem. Vzhledem k tomu, že jejich komentáře vyznívají příznivě k autorovi fotografií mi nezbývá než se tímto "úspěchem" pochlubit.





Takže děkuji redakci DIGIfota za výrazné povzbuzení.

2 komentáře:

  1. Ahoj. Vyjímečně jsem si tento časopis koupil a moc rád jsem tam vaše fotky viděl - znám Vás z Photo extractu. Gratuluji a ještě víc úspěchů přeji :)
    Jaromír Novák

    OdpovědětVymazat