neděle 17. srpna 2008

Deštivý den v Praze


Deštivý, velice deštivý jsem si vybral den na návštěvu Prahy. A to jsem chtěl hlavně vidět fotky v zahradách Pražského hradu. Musím se přiznat, že doplavat až tam se mi tento den nepovedlo. Byl jsem rád, že jsem uviděl výstavu Františka Dostála a pak už jsem jen trpně díval na proudy vody co padala z nebe a čekal, až nastane čas na kafe s Berenikou Haladovou se kterou jsem měl odpoledne drbací sraz.


Přesto jsem svůj fotoaparát nenechal úplně zahálet a pár záběrů v centru Prahy udělal.

Nejsou to sice Hradčana, ale pohledů na asijské turisty, fotící Valdštejnský palác a kryjící při tom fotoaparát před lijavcem vlastním tělem jsem si užil v sobotu více než dost.

Ale s Berenikou jsme si popovídali, alespoň jednu výstavu jsem viděl... nakonec to nebyl ztracený den.

Žádné komentáře:

Okomentovat